tel. +48 608 492 998pn-pt: 10-17     

jak złożyć zamówienie?

System składania zamówień został tak skonstruowany, aby każdy bez najmniejszego problemu był w stanie zamówić wybrane obuwie. Proces zamawiania został skrócony do minimum i jest bardzo intuicyjny. Przekonaj się!

Pierwszym etapem jest odnalezienie i wybór interesującego nas modelu obuwia. Następnie należy dobrać odpowiedni rozmiar w oparciu o podaną tabelę rozmiarów. Poradnik dotyczący dobierania rozmiaru znajdą Państwo w oddzielnym artykule.

Po zdecydowaniu, który rozmiar będzie nam pasował, należy zaznaczyć odpowiedni kwadracik poprzez kliknięcie na niego, a następnie dodanie produktu do koszyka poprzez wybranie "do koszyka".

Należy wybrać odpowiedni rozmiar.

W tym momencie wyświetli się koszyk, gdzie możemy usunąć niepotrzebne produkty lub powrócić do sklepu, aby dodać kolejne. W tym etapie należy także wybrać formę płatności i sposób dostawy, w zależności czy chcemy płacić z góry, przelewem, czy może gotówką dla kuriera przy odbiorze paczki. My wybieramy płatność szybkim przelewem online poprzez PayU:

Wybieramy formę płatności.

Po wybraniu formy płatności, aby przejść dalej należy kliknąć "Do kasy". W następnej chwili wyświetli się kolejny ekran. Klienci, którzy posiadają już swoje konto w sklepie mogą się zalogować podając e-mail i hasło. Pozostali klienci mogą się zarejestrować ("Dodaj konto") lub po prostu złożyć zamówienie bez rejestracji klikając "Kontynuuj jako gość". My się logujemy.

Logujemy się, rejestrujemy lub składamy zamówienie bez rejestracji.

W kolejnym etapie należy podać wszystkie dane konieczne do wysyłki obuwia. Klienci, którzy chcą otrzymać fakturę VAT wybierają pole "firma". Jeżeli chcesz przekazać obsłudze sklepu jakąś informację umieść ją w polu "Uwagi".

Wpisujemy dane teleadresowe do wysyłki.

Po wprowadzeniu wszystkich danych klikamy przycisk "Dalej". W tym momencie wyświetlił się nam ekran z podsumowaniem naszego zamówienia. Jeżeli chcemy coś poprawić lub zmienić możemy wrócić wybierając "Wstecz". Natomiast jeżeli wszystko jest w porządku wybieramy przycisk "Złóż zamówienie na kwotę...".

Sprawdzamy poprawność naszego zamówienia.

Gratulacje! W tym momencie nasze zamówienie zostało przesłane do sklepu. Wyświetlił się ostatni ekran z komunikatem końcowym. W zależności od wybranej formy płatności zobaczymy różny komunikat. W przypadku wyboru szybkiego przelewu online należy jeszcze wybrać nasz bank i opłacić zamówienie.

Ostatni komunikat w zależności od wybranej formy płatności.

Zachęcamy do zakładania konta klienta w sklepie (rejestracji). W systemie zapamiętywane są dane wysyłkowe i historia zamówień, za każdym razem jak chcemy złożyć zamówienie nie musimy wypełniać formularza z danymi.

Co więcej możemy w każdej chwili zalogować się do naszego konta, przejrzeć zamówienia czy sprawdzić status realizacji naszych zamówień. Klienci zarejestrowani mają także możliwość późniejszego opłacenia zamówienia w przypadku wyboru płatności szybkim przelewem online poprzez PayU.

Zamówienia złożone jako gość należy opłacić od razu podczas składania zamówienia lub później przelewem tradycyjnym na konto sklepu. Klienci niezarejestrowani nie mają możliwości późniejszego opłacenia zamówienia poprzez PayU (później mogą opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym). Podgląd konta klienta zarejestrowanego:

Podgląd panelu klienta zarejestrowanego.

Mamy nadzieję, że proces składania zamówienia jest przyjazny i zrozumiały. Mamy także nadzieję, że nasz miniporadnik okaże się przydatny.

W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu lub złożenia zamówienia w inny, alternatywny sposób.

RABAT 7% ZA ZAPISANIE SIĘ DO NEWSLETTERA!

© butshop.pl 2009 - 2017 | sklep butshop.pl

lista banków PayU